Restart

Drágáim!
Hatalmas bocsánatkéréssel tartozom. Sajnálom, amiért így eltűntem, és nem hoztam részt, és nem adtam életjelet sem. Az igazság az, hogy kicsit sűrű évem volt, és időm sem igazán, hogy írjak. Ha mégis, akkor vagy a barátaimmal voltam, vagy a csoporttársaimmal. De ezen változtatni fogok, amit már el is kezdtem. Eldöntöttem, hogy átírom a történetet, mert őszintén szólva nem tetszik. Kicsit gyermeteg, és egy egyszerű szerelmes gimis blogra hasonlít, holott inkább a gyilkosság részének kéne rivaldafényben lennie. Senki ne ijedjen meg, mert nem ugyanazokat a részeket fogjátok újra olvasni, hanem máshonnan indul újra a történet, és mostantól csak Sophie szemszögét olvashatjátok. Természetesen Jace halála és bosszúvágy megmarad. Sőt az eddigi részeket se szeretném törölni, mert ha be is fejezem a blogot emlékezni szeretnék és vissza szeretném olvasni a kommentjeiteket, amikért nagyon hálás vagyok. Szavakkal sem tudom kifejezni, hogy mennyit jelent nekem, hogy írtok, várjátok az új részt, s hogy ennyi feliratkozóm van. Mikor elkezdtem, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyien lesztek. Köszönöm nektek, és remélem, hogy a továbbiakban is mellettem lesztek, és olvassátok majd a történetet.
A történet újraindul: 2015. 07. 13.
Szeretnétek, hogy a blognak legyen facebook csoportja?
xx Merci

2 megjegyzés:

  1. Persze, az mindig jól jön! ☺
    Annyira örülök, hogy mégis írod, sokáog azt hittem, hogy feladod a sztorit, de Hála Istennek, nem. 😊
    Nagyon várom a sztorit, csak így tovább! 😉
    Pussz: Kate :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Katerihna Raven!
      Nem terveztem feladni, mert az egyik kedvenc történetem, amit eddig megalkottam, és bár sokáig nem írtam bele, de folyamatosan ezen agyaltam. Remélem tetszeni fog az első rész ♥

      Törlés